26 Temmuz 2013 Cuma

Benim Adım Khan My Name is Khan Türkçe Dublaj 720p izle


my-name-is-khan.jpg

Benim Adım Khan izle
My Name is Khan 720p izle 2010 Yılına damgasını vuran my name is khan filmi bir çok kişi tarafından çok beğenilmektedir. Film komedi ve romantik kategorilerinde harika bir yerde bulunmakta. Filmin hikayesi ise amerikada yaşımış olan hindistanlı bir müslüman olan Rizvan Khan adlı kişinin başından geçenleri anlatıyor. Rizvan Khan hastalığından dolayı çevresindekilere sav bir insan olarak gözüküyor ancak çok akıllı ve çokta zeki biridir.Hastalığının adı Asperger Sendromu hastalığın adını ise doktoru asperger bulduğu için onun adı verilmiştir. Rizvan Khan annesinin ölümünden sonra kardeşinin yanına Amerikaya gider. Orada kardeşinin yanında işe başlar bakım ilaçları satar. Günün Birinde Mandira adında olan bir amerikan vatandaşına aşık olur. Mandira ve Rizvan Khan evlenir ve Khan soy adını alırlar. Mandira'nın çocuğunun soyadı khan olduğu için müslüman sanıp öldürürler. Bunun üzerine Mandira, Rizvan Khan’ı suçlar ve evden ayrılır. Mandira’nın peşine düşen Khan ona kendini affettirmek isteyecektir. Mandira ise Khan'a onu affetirmek için çok zor bir görev verecektir. Khan amerikan başkanının karşısına çıkıp ben terörist değilim diyecektir.


Benim Adım Khan My Name is Khan Türkçe Dublaj 720p izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder